مادران مطمئن می شوند که امنیت و برابری در زندگی فرزندشان وجود دارد. با این حال، پدرها در تشویق استقلال و رقابت در ذهن کودک نیز عالی هستند. اهمیت پدران و تأثیر آنها بر رفاه فرزندان را بیابید.

هر آنچه که برای اولین بار و یا به عنوان یک والدین باتجربه انتظار دارید ،که  هنگام شروع یک سفر به طول یک عمر به آن نیاز پیدا خواهید کرد را ما در اینجا  فراهم کردیم .

به وبلاگ هیاهو  خوش آمدید ! برای ترن هوایی که فرزندپروری است، ما در هر مرحله با شما هستیم

چیزهای زیادی درباره رابطه مادر و فرزند نوشته و صحبت شده است. با این حال، نباید فراموش کنیم که در کنار مادران، حتی پدران نیز نقشی به همان اندازه در رشد و تکامل سالم کودک دارند. در حالی که برخی از کودکان راحتتر با مادران خود باز میشوند، اما مشتاق توجه پدر نیز هستند. در اینجا نگاهی می اندازیم به این که چرا پدرها برای رشد سالم کودکان و آینده امن آنها بسیار مهم هستند.

نقش پدر در رشد کودک

بابام از من محافظت خواهد کرد

پدران کسانی هستند که پوشش امنیتی سختی را برای کودک فراهم می کنند. فقدان دخالت پدر منجر به ناتوانی آنها در تفکیک حق از باطل می شود. آنها نه تنها از آسیب جسمی، بلکه از دردهای عاطفی و روحی نیز محافظت می کنند. به همین دلیل است که پدر در زندگی فرزند مهم است و حق هم دارد.

بابام بهترین دوست منه

قرار نیست پدران همیشه منضبط سختگیر باشند. اگر پدر خوبی هستید، مطمئن خواهید شد که برای فرزندتان هم دوست و همبازی خواهید شد. این نقش اولیه پدران در رشد کودک به رشد اجتماعی و عاطفی کودک کمک می کند. گذراندن زمان باکیفیت با هم به ایجاد یک پیوند قوی کمک می کند، که هر دو می توانند آن را در طول زندگی خود گرامی بدارند.

پدرم معلم مورد علاقه من است

کودکان اغلب پدران را الگوی خود قرار می دهند. بنابراین مهم ترین کار پدر، راهنما و مشاور فرزندش است. اولین قدم برای اینکه یک معلم خوب باشید، جلب اعتماد و ایمان فرزندتان است. پدرها کودکان را به گونه ای راهنمایی می کنند که به اندازه کافی برای حل مشکلات خود مطمئن باشند. در همان زمان، آنها تمام اطمینان لازم را دریافت میکنند که در صورت لزوم، پدر از آنها حمایت خواهد کرد.

خشن سازیتوسط پدر میتواند سودمند باشد!

کمک پدر در رشد صحیح شخصیت کودک با خشن کردن آنها. خوب، مادران نمی توانند خیلی خشن باشند. گاهی لازم است کودک را سخت گیری و تنبیه کنید تا متوجه شود که اشتباهاتش بار دوم پذیرفته نمی شود. این حس مسئولیت (که مهم است) را در بچه ها القا می کند و به آنها یک بررسی واقعیت می دهد، بنابراین آنها را برای رویارویی با دنیای بیرون آماده می کند.

هنر مقابله با چالش ها

از آنجایی که مادران بیشتر تمایل دارند فرزندان خود را ایمن نگه دارند و از نظر عاطفی درگیر آنها باشند، این پدران هستند که کودکان را تشویق می کنند تا چالش ها را قبول کنند و با خطرات سالم روبرو شوند. این کار هنر تفکر مستقل را تقویت می کند و همچنین به کودکان کمک می کند تا تصمیمات مهم را به تنهایی اتخاذ کنند.

اهمیت پدر شدن فراتر از تامین کننده بودن است. با در نظر گرفتن این موضوع، پدران جوان علاقه فعالی به زندگی روزمره فرزند خود دارند تا اطمینان حاصل کنند که آنها سالم، عاقل و سرسخت رشد می کنند.

توجه : اطلاعات موجود در وبلاگ هیاهو  یک ماهیت کلی است و فقط برای اهداف آموزشی در دسترس است و نباید به عنوان جایگزینی برای توصیه های یک متخصص پزشکی یا ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی تلقی شود. اگر در مورد سلامتی خود یا کودک خود نگرانی دارید، لطفاً با پزشک خود مشورت کنید.

منابع : تمام مطالب ارائه شده توسط وبلاگ هیاهو ، بر پایه جدیدترین تحقیقات علمی و به روز محققان و مراجع ذی صلاح علمی و تحقیقاتی اروپا و امریکا در زمینه مهمترین مسائل و سوالات والدین در زمینه فرزند پروری تهیه شده است.

انتشار مطلب فقط با ذکر منبع و لینک مستقیم سایت هیاهو  بلااشکال است.